Krzysztof Trybulski 2010
Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Finanse Lecha wg Andrzeja Kadzińskiego


Rozmowa z prezesem Lecha w LechTV

Ostatnie wpisy

Krzysztof Trybulski GoldenLine

Komentarze (14) do “Finanse Lecha wg Andrzeja Kadzińskiego”

  1. YareckiBiz:

    Witam! Jeśli oglądasz ten filmik to z pewnością jesteś zainteresowany zapewnieniem sobie finansowego bezpieczeństwa. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o rewelacyjnym biznesie opartym na wzajemnej pomocy to koniecznie zajrzyj na mój profil. Pozdro.

  2. LordArthuros:

    Chłopie, oni tam taką kase robią, że głupie 5 mln za Stilica to żadne pieniądze i tak wartościowego piłkarza za taką kwotę na pewno nie sprzedadzą. Lewandowski też niech jeszcze gra w Lechu, pójdzie bardziej na zachód i sie spierdoli jak reszta polskich kopaczy, a co do death070, masz troche racji, ale nie obrażaj gnoju kibiców

  3. BigTomLechPoznan:

    mam nadzieje ze nikogo nie sprzedadzą i zbudują silną drużynę która mogła by się postawić drużyną z zachodu

  4. death070:

    polska piłka to korupcyjne bagno a kibice frajerzy idą kibicować i myślą że to sport :) ))) żal mi was

    ps piłka to chujowy sport ogólnie

  5. krakadzil:

    prawda jest taka – ze lech nie placi nikomu – firmy ktore odpowiadaja za uslugi dla lecha, gadzety reklamowe itp nie dostaj kasy od miesiecy – tak sie buduje wizerunek!!

    LECH KOLEJOOOOOOOORZ

  6. vencyngetoryx:

    Napoli to czwarta siła w Italii, kibicuje Lechowi ale znam jego miejsce w szeregu.

  7. Arthirios:

    LECH WYMIATA !!! BRAWO TAK TRZYMAĆ DALEJ !!! JESTEŚCIE NAJLEPSI !!!
    Pozdro z Torunia ^^

  8. youkarol1225:

    Witam Wszystich To ja Robert Lewandowski … powiem wam ze ten kolleś gówno wiem …

  9. PLhooligansPL:

    i to w dodatku jakies cienkie napoli
    lech jest duzo lepszą drużyną

  10. dawsiak96:

    Fiorentina dawała za Stilica 6 mln euro i jak widać ani Lech ani sam Semir nie mają ochoty na transfer.Z Lewandowskim trzeba by zrobić tak samo, bo jakiś zachodni klub zmarnowałby kolejny polski talent.

  11. erevain123:

    Zlodzieje :]

  12. Olej1906:

    wezcie nikogo nie kupujcie, chcemi powalczyc ;p
    a tak na serio to ciekawy jestem czy jakby do poznania wplynela oferta 8 mln euro za stilica to odrzucono by ot tak, czy nawet za 5 mln euro

  13. quba92:

    No :) To może napawać optymizmem! Hej Kolejorz!

  14. 1na100:

    lech najlpeszy w polsce

Zostaw komentarz

Trybulski tu, Trybulski tam. O Trybulski właśnie w Google wlazł. Trybulski w Google coś znalazł. Trybulski Google sam poznał. Robert Trybulski jest z Provita rehabilitantem. Trybulski.cba.pl to jest strona której szukasz. Krzysztof Trybulski robert trybulski żory trybulski.cba.pl to partner medialny dla demotywatory.pl