Krzysztof Trybulski 2010
Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Moja praca bez cenzury…


Warszawa – Gdynia – Warszawa.

Ostatnie wpisy

Krzysztof Trybulski GoldenLine

Komentarze (24) do “Moja praca bez cenzury…”

  1. devoreaux:

    Masz może jakieś starsze nagrania z przejazdu linią kolejową nr 3 zwłaszcza bliżej wawy?

  2. GEDANUS6:

    To pewnie dlatego, że Prokocim miał najlepsze loki, najciekawsze trasy i najlepsze wyposażenie techniczne w szopie. Do tego, (mimo odległości) mógł pojeździć po najlepszych za komuny torach (północna DOKP). Od tego „naj” trochę pewnie niektórym woda sodowa do głów uderzyła

  3. kamrat40:

    41:16 zabezpieczenie Microsoftu jego ominąć się nie da

  4. Patryk Gucik:

    Bez względu na krytyki, pokazana praca maszynisty na luzie.
    Podoba mi się
    …i film i praca i pełen luz obu panów.
    Pozdrawiam

  5. kamrat40:

    film podobny do ciemnej strony miasta z Nikolasem Cajgiem

  6. kamrat40:

    akurat to za bardzo mi się wkradło chochlik drukarski i dlatego wyszedłem na krytykanta 

  7. Michał Wiszniewski:

    Panie Ryśku świetny film,pozdrawiam :)

  8. RYSIEKAKUSTYK:

    Jak bez cenzury to bez cenzury i montażu ale… trafne spostrzeżenie i biję się w pierś!

  9. MaciekSU45:

    Jedyne co mi się nasuwa na Twój komentarz swiat-obrazkow.pl/obrazy/3/254/ja_pierdole.jpg

  10. RYSIEKAKUSTYK:

    Szanowny kamrat40 nie ma zielonego pojęcia co do mojej „wielozadaniowości” jak to fachowo określił gdyż wymienił tylko jedną czwartą moich zajęć. A tak a propos moich uprawnień kolejowych to kupiłem je sobie na bazarze Różyckiego w Warszawie w 1984-tym i jak do tej pory wszystkie spółki kolejowe to honorują łącznie z niektórymi zagranicznymi. Kiedyś to byli rzemieślnicy od dokumentów! Ciekawym co Szanowny kamrat40 sobą reprezentuje oprócz perfekcyjnej krytyki wszystkiego i wszystkich…

  11. kamrat40:

    pan Ryszard jest za bardzo wielozadaniowy {gitara komputer taksówka} i całej rzeszy internautów ekspertów kolejowych wydaje się że kieruje lokomotywą holującą skład pasażerski nie mając do tego uprawnień

  12. kamrat40:

    zapyziało zielony ten film przypuszczam że były to wczesne lata 2000

  13. st44001:

    Oj młody młody a teraz pędzisz kiblami i to WKD .Stefanek Andrus to ten co na Płaszowie wylatywał jak pies z budy wydzierając twarz że przekraczano prędkość manewrową albo co nas nagrywał na głównym he he przy dojeździe do składu?Rysiu pewnie odświeżał szlak

  14. kamrat40:

    jeden maszynista jest koszerny nawet chociaż nie ma pejsów i długiego ryja

  15. kogutt77:

    Rychu zawsze chciałem byc maszynistą

  16. INZU27:

    32:00 :) ))

  17. Robert Psikuta:

    Polski folklor czyli buraki z Warszawki

  18. kristov78fly:

    W 13:00 a tu gorzelnie właśnie widzieliśmy już zamkniętą niestety szkoda!

  19. Marcinex22:

    W Gdyni widać gotowy Węzeł Franciszki Cegielskiej, więc po 2000 roku ;)

  20. Jk Zielen:

    Przez Radom z Kraka do Gdyni /
    to ze dwa dni jedzie. Zawsze jeżdziło się CMK

  21. zmaj1973:

    Andrus – weź mnie nie osłabiaj.To jak jeżdżą Krakusy widać po punktualności pociagów prowadzonych, przez tych cykorów zastraszonych przez ich MI. Dla Lajkonika prędkośc to – 10 km/h od tej w rozkładzie.
    Jazda krakowska to totalne kaleczenie „sportu”.

  22. Logistics7891:

    Wzorowo ukazana praca maszynisty.
    Pozdro dla pasjonata

  23. arczihel:

    Przez Malbork przepływa Nogat Nie Wisła.

  24. pasiu112:

    Co trzeba zrobić na takiego maszynistę? jakąś szkołę, coś specjalnego? Pozdrawiam;)

Zostaw komentarz

Trybulski tu, Trybulski tam. O Trybulski właśnie w Google wlazł. Trybulski w Google coś znalazł. Trybulski Google sam poznał. Robert Trybulski jest z Provita rehabilitantem. Trybulski.cba.pl to jest strona której szukasz. Krzysztof Trybulski robert trybulski żory trybulski.cba.pl to partner medialny dla demotywatory.pl